ПЕДАГОГИ ДІЛЯТЬСЯ ДОСВІДОМ РОБОТИ
9 листопада у Поворському ліцеї вперше відбувся семінар-практикум «Інклюзивне навчання у початковій школі: практика, досвід та вектори успіху». Організатори семінару - Поворський ліцей та комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради запросили до участі педагогів закладів освіти Колодяжненської, Люблинецької, Велицької, Поворської територіальних громад.
Захід розпочався з екскурсії до музею історії села Поворськ при навчальному закладі, яку цікаво та змістовно провела Любов Самчук, завідувач музею.
Відповідно до Програми семінару-практикуму Тетяна Ващук, вчитель початкових класів, у співпраці з асистентом вчителя Інною Заєць, у класі з інклюзивним навчанням провела урок з математики – інтерактивну гру «Що? Де? Коли?» .
Тетяна Алієва, вчитель-дефектолог, показала відкрите заняття з корекції розвитку з учнем 3 класу.
Досвідом роботи про втілення адаптації навчальних програм поділилась Тетяна Костевич, вчитель класу з інклюзивним навчанням.
Надія Клімчук, вчитель початкових класів, презентувала досвід своєї роботи щодо втілення модифікації навчальних програм.
Бліц-інтерв'ю з присутніми педагогами провели фахівці ІРЦ, зокрема розглянули актуальні питання, які виникають у роботі команди супроводу на етапі розробки та оформлення ІПР.
Рівень розвитку будь-якого суспільства визначається ставленням до дітей з особливими потребами і тим, наскільки комфортно вони почуваються у соціумі. Радує те, що сьогодні суспільство повернулося обличчям до цієї категорії дітей і проявляє толерантність, гуманізм та підтримку, забезпечує їм доступну та якісну освіту. Семінар-практикум, що відбувся у Поворському ліцеї, без сумніву, став хорошим досвідом у питанні організації інклюзивного навчання для початкової ланки освіти.